Florist för en dag...


Härliga minnen - Minna på blomsterkurs
Strandhs Blomsterskola 2006.


...eller floristelev för en vecka - det är ett underbart minne jag bär mig från Ingvar Stradhs Blomsterskola. 2006 gick jag en prova på -kurs där och för en veckas tid fick jag hålla på med blommor och känna hur det hade varit att gå en floristutbildning där. Själva skolan är bara så vacker och fylld med fantastiska detaljer. 

Kursen som jag och Ingvards dotter Jenny håller i på torsdag hålls på samma ställe, denna fantastiska Blomsterskola. Känner mig verkligen hedrad för att komma dit och hålla kurs.

På torsdagens kurs ska vi göra tre härliga påskinspirerade arbeten, i priset ingår även fika och härliga kreativa timmar med oss alla likasinnade.

Jag tar med även mina böcker om det är någon som vill kika eller köpa sin egen exemplar.

Vi håller på fr 18.30 till 21.30 i Oxie, Malmö alltså. Pris enbart 595,-

Om du vill också vara med, anmäler du dig här.

/Minna :)